Zwroty i reklamacje

WYMIANA

W sklepie plenershop.pl wymiana towaru podlega na zwrocie wybranych artykułów (wysyłka na koszt własny-paczka polecona Poczta Polska), następnie złożeniu i opłaceniu nowego niezależnego zamówienia. Jeśli zamówiłeś produkt i okazał się np. za duży, skorzystaj z procedury zwrotu. W każdej chwili możesz zamóić wybrany artykuł w innym rozmiarze. Pamiętaj o tym, że zwrotu pieniędzy dokonujemy do 14 dni od otrzymania przez nas przesyłki. W przypadku otrzymania towaru niezgodnego z zamówieniem zastosowanie ma procedura reklamacji. 

 

ZWROT

Klient (konsument) ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zakupionych w sklepie plenershop.pl produktów w ciągu 14 dni od ich otrzymania na zasadach opisanych w Ustawie z dnia 30.05.2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 nr 827). Z opisanego wyżej uprawnienia nie mogą korzystać osoby, które nabywają dany towar w związku z prowadzoną przez siebie działalnością gospodarczą prosząc dodatkowo o wystawienie faktury VAT.

W przypadku zwrotu:

1. Należy wypełnić formularz zwrotu towaru i dołączyć go do zwracanego produktu (formularz jest dołączany w wersji papierowej do każdego zamówienia, ale możesz go również pobrać tutaj)

2. Następnie produkt proszę wysłać na adres: PLENER Katarzyna Bartosiak, ul. Domańskiego 52, 77-400 Złotów

 UWAGA!

Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem, usługą "e-przesyłka" lub paczkomatami. Sposób opakowania i przewozu zwracanych towarów powinien odpowiadać właściwościom rzeczy. Produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony (pudełko proszę zapakować w papier a dopiero później skleić taśmą). Niedostosowanie się do powyższych zaleceń będzie podstawą nieuwzględnienia zwrotu towaru. 

Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący! Proszę o wysyłki kurierem i Pocztą Polską-paczka polecona. 

Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym lub gotówką. 

 

REKLAMACJA

Jeżeli otrzymałaś/eś towar zgodny  z zamówieniem ale rozmiar nie pasuje (np. bluza jest za duża) zastosowanie ma w takim razie procedura zwrotu towaru!

W przypadku reklamacji danego towaru:

1. Należy wypełnić formularz reklamacji (do pobrania tutaj)

2. Następnie produkt należy wysłać pod adres: PLENER Katarzyna Bartosiak, ul. Domańskiego 52, 77-400 Złotów

UWAGA!

Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem, usługą "e-przesyłka" lub paczkomatami. Sposób opakowania i przewozu zwracanych towarów powinien odpowiadać właściwościom rzeczy. Produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony (pudełko proszę zapakować w papier a dopiero później skleić taśmą). Niedostosowanie się do powyższych zaleceń będzie podstawą nieuwzględnienia reklamacji towaru.

W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe (np. z powodu wyczerpania nakładu), plenershop.pl zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji, chyba że Klient wybierze inny, zaoferowany mu alternatywny produkt-wówczas koszty poprzedniej transakcji zostaną zaliczone na poczet ceny nowego produktu.

Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym lub gotówką. 

Sprzedający ustosunkuje się do każdego żądania niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni. Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 23.04.1964. Kodeks cywilny.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl